poniedziałek, 16 marca 2015

Marshmallow

Przechodząc dziś przez TK Maxx natknęłam się na te cudeńka:




Opakowanie twierdzi, że są to Pianka Malinowa-Waniliowa :D
Pianko obtoczone są w kokosie, który skutecznie uniemożliwia mi wyczucie jakiejkolwiek maliny czy też wanilii w smaku pianek. Smakują po prostu jak pianki w kokosie. 

Ale pomijając brak obiecanych przez opakowanie smaków jest to bardzo fajna przekąska. Musze przyznać, że pachną okrutnie słodko. Za to wcale w smaku takie nie są. Owszem, są słodkie ale nie do przesady, w sam raz raczej :) 

Do tej pory znałam i kochałam tylko Marshmallows Jojo a tutaj mamy zupełnie inne doznanie smakowe. Porównują te dwa produktu:
Jojo mają o wiele więcej smaku, które według mnie jest trochę zbyt sztuczny
Te Mallow Tree są delikatniejsze, bardziej miękkie a w tym samym czasie kokos daje jeszcze dodatkowy efekt innej tekstury. 

Całość świetnie wygląda, urocze pudełeczko, według mnie świetnie nadaje się jako słodki dodatek do prezentu, coś innego czego nie można raczej dostać na co dzień. 

Cena według uznania, może odstraszać lub nie robić większego wrażenia - 19,99 złotych. 

Wątpię żebym kupiła je dla siebie jeszcze kiedyś w przyszłości, raczej aż tak mi nie zasmakowały, chociaż jest to fajna nowość. Na prezent dla jakiegoś łasucha jednak mogłabym śmiało po nie iść. 

1 komentarz:

  1. ja za to jestem z tych co takich pianek wyjatkowo nie lubią.

    PS. zapraszam na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń