wtorek, 31 marca 2015

Wygrana konkursu! #1

Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie na blogu
http://paznokciowelovee.blogspot.com
Do wygrania był wspaniały zestaw 7 lakierów marki Wibo. 
I udało się! 
Moja pierwsza wygrana i taka wspaniała nagroda :D 
Paczka przyszła wczoraj po ekspresowej wysyłce :) Wszystko pięknie i profesjonalnie opakowane i ozdobione. A poza lakierami, które stanowiły nagrodę - niespodzianka :D Dwie tasiemki do zdobienia paznokci, które uwielbiam i zawsze zamawiam z BornPretty - w wersji czerwonej i - już używanej przeze mnie - srebrnej. 

A tak prezentują się wszystkie lakiery: 
Nr 19 - beżowy, uniwersalny, zawsze do wszystkiego pasuje, ładny i bezpieczny wybór na każdą okazję, na pewno będzie przeze mnie intensywnie używany :D

Nr 14 - fiolet, śliwka? Bardzo ciężko kolor określić, ale zdecydowanie mój ulubiony z całej paczki. Mam świra na punkcie fioletów a akurat cierpiałam na ich niedobór :D Już nie mogę się doczekać żeby go wypróbować :) 

Nr 5 - piękna czerwień. Zdecydowanie numer 2 w rankingu paczki :D I mój ulubiony kolor zaraz obok fioletu, co widać zresztą na zdjęciach na moich paznokciach :D

Nr 2 - a tutaj wielka niespodzianka. " Oddychający lakier o działaniu odżywczym i pielęgnacyjnym. Zawiera: filtr UV, olej z owocu granatu, algę brązową oraz keratynę. Zawiera hexanal, opatentowany składnik, który gwarantuje poprawę kondycji paznokci już po 4 tygodniach stosowania."
Bardzo jestem go ciekawa, bo jeszcze się z czymś takim nie spotkałam i nie używałam. 

Nr 5 - piaskowy niebieski ze złotymi drobinkami. Bardzo jestem ciekawa jak będzie na paznokciach wyglądał. Niebieski to raczej nie mój kolor ale przyznaję, że w połączeniu ze złotem i w formie piaskowej, może mi przypaść do gustu :D

Nr 4 - na zdjęciu wygląda na fiolet ale pod innym kątem padania światła pokazuje się zielony :D 
Nr 4 - na koniec mały oszust, myślałam że to czarny a tu okazuje się, że brązowy :D Brąz to również raczej nie mój kolor ale w matowym wydaniu może wyglądać bardzo ciekawie, zwłaszcza w połączeniu z beżem. Na pewno dam mu szansę :P 

Dotychczas moja kolekcja lakierów z Wibo była dość skromna więc cieszę się, że udało mi się ją powiększyć :D
1 coat manicure nr 15 - pięknie na paznokciach prezentuje. 
Chick matte nr 1 - będzie świetnym dodatkiem do nowego brązu :) 
Extreme nails nr 34 - zdecydowanie jeden z moich ulubionych czarnych lakierów. 

Jeszcze raz bardzo dziękuję Paznokciowe Lovee i firmie Wibo za piękna nagrodę :-) 
W przyszłości na pewno pokarzą się tutaj zdjęcia lakierów już na paznokciach, bo to zupełnie inny widok niż w buteleczce. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz