czwartek, 23 kwietnia 2015

Kwieciste stemple



Wczoraj wreszcie wypróbowałam nowe lakiery od Born Pretty przeznaczone do stemplowania - czarny i srebrny.


Dużo lepiej pracowało mi się ze srebrnym - miał piękne krycie, dużo lepsze niż czarny, który wydawał mi się jakby lekko już podeschnięty i zestarzały. Ciężko mi się czarny rozprowadzało po paletce. Srebrny natomiast jest wspaniały.

Płytka również od Brorn Pretty, tak jak i stempel :) 


Jedna z moich ulubionych :)


Stempel po spiłowaniu lekko wierzchniej warstwy jest świetny. Bardzo szeroki i miękki, dzięki czemu bez większego wysiłku z łatwością można pokryć cały palec. 

Za bazę posłużył wygrany w rozdaniu Wibo BB Care & Manicure. 


Dość miło się z nim pracuje, dwie warstwy ładnie pokrywają paznokcie i schnie względnie szybko. 






5 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wyszły ;) czytałam właśnie, że te lakiery do stempli nie wyszły im najlepiej, szczególnie biały. ale dobrze, że chociaż ze srebrnym dobrze ci się współpracuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Jeszcze ich wszystkich nie wypróbowałam, ale otwierając je na pędzelku brokatowe - srebrny, złoty i zielony - wyglądały właśnie najlepiej :)

      Usuń
  2. http://fashion-beautynails.blogspot.com/ Zapraszamy! :) Może obs za obs? Jeśli tak to napisz u nas , a my się odwdzięczymy. :*

    OdpowiedzUsuń