wtorek, 14 kwietnia 2015

Zamówienie z Born Pretty

Co się dzieje z czcionkami w tym poście 0.o
Walczę z nimi i walczę a one dalej po swojemu xD


Już od jakiegoś czasu korzystam ze sklepu Born Pretty i produkty, które dostaję okazują się mniej lub bardziej zadowalające. Te zakupy również po części okazały się sukcesem, a w części niestety porażką. Ale trzeba się z tym liczyć robiąc zakupy przez internet. 
Ale wszystko po kolei. Tak prezentuje się całość moich zakupów. 




Wszystko fajnie zapakowane, nic nie przyszło uszkodzone, tutaj nie mam nic do zarzucenia. 
A teraz zagłębiając się w szczegóły. 


Naklejki na paznokcie stanowią bonus do paczki bo nie zamawiałam ich i prawdopodobnie nigdy ich nie użyję. 




"Lucky Bag for 2pcs Nail Art Water Decals Transfer Stickers ( 2 Random Patterns)" - opis na stronie.
Dwa zestawy naklejek wodnych, wzory przypadkowe. O ile różyczki po lewej pewnie wykorzystam, tak te po prawej już raczej nie bardzo. Poleżą z boczku, poczekają może na jakieś rozdanie w przyszłości. Neutralnie.


"1pc Candy Color Capacitive Touch Screen Pen Stylus Pen For iPhone iPad Samsung HTC (Random Color)" - opis ze strony
Przyrząd do obsługi ekranów dotykowych bez ich palcowania. Niestety nie sprawdza się zbyt dobrze. Porównując go do tego, który używała moja koleżanka jakość jest okropna. Nie można nim przeciągać po ekranie bo zamiast jednego "swipe'a" serwuje mi serię pojedynczych dotknięć pomimo iż nie odrywam go od ekranu. Próbowałam przyciskać mocniej, lżej, niestety. Rozczarowanie. 


"1 pc Clear False Nail Art Display Practice Wheel Board Nail Design tool kit" - opis ze strony
Tutaj nie ma się co rozwodzić, chciałam dwa przezroczyste słoneczna na próbki lakierów i dokładnie to dostałam. Satysfakcja




"12 Colors Waterproof Matte Velvet Lip Gloss Long Lasting Lip Pencils 1Pc" - opis ze strony
Tutaj uczucia mam mieszane. Bardzo dużym plusem jest ogromna trwałość. Przyznaję, że nie miałam go na ustach przez cały dzień, jedynie kilka minut, chciałam tylko sprawdzić jak wygląda kolo, ale trzymał się niesamowicie! Próbka z dłoni nie chciała zejść pod wpływem mydła, płynu micelarnego, prz intensywnym szorowaniu wręcz, dopiero przy mocnym tarciu wacikiem nasączonym tonikiem zeszło. I sama nie wiem czy to plus czy minus. Bo mordować się tak za każdym razem to ja podziękuję. Następna rzecz to lepkość. Bałam się, że mi się usta skleją i tak mi już zostanie :D Bardzo się lepiły, możliwe, że po całkowitym wyschnięciu i przylgnięciu do ust lepkość by ustała, ale tego jeszcze nie wypróbowałam. Generalnie, na razie raczej Satysfakcja




"2Pcs/Set Newly Practical Black Stamping Nail Art Stamper & Scraper" - opis ze strony
Niestety, chyba największe rozczarowanie z całej paczki. Zamówiłam sobie nowy stamper, gdyż mój obecny ma nieregularną powierzchnię na środku i czasami odbija mi się wzorek z okręgiem w środku. A tu okazało się, że wcale nie miałam na co narzekać! Gumka jest baaardzo! miękka, bardzo łatwo wyskakuje z plastikowej części, a co najważniejsze nie odbija w wzorków w całości, przenosi je tylko częściowo... 
Tak wyglądała moja opinia zanim dowiedziałam się, że gąbkę trzeba zmatowić! I nie wiedziałabym o tym gdyby nie opinie ludzi na stronie sklepu. Tak więc na razie wstrzymam się z opinią i przetestuję po zmatowieniu :) Neutralnie




"6Pcs/set New Nail Art Stamping Polish Born Pretty Nail Varnish Stamp-6ml" - opis ze strony
Z nich chyba jestem najbardziej zadowolona. Chociaż widać, że nie przyłożono tak dużej uwagi do ich wykonania/wysłania jak powinno. Na boku buteleczki z białym lakierem są smugi po wytartym wylanym lakierze, ale pod nakrętką i na zakręcanej części nie było zaschniętego lakieru, wszystko wyglądało w porządku. Natomiast na buteleczce z czerwonym lakierem nie ma nadruku. Chyba się ktoś pospieszył :D Satysfakcja

Nie było to moje najbardziej udane zamówienie niestety. Może następnym razem będzie lepiej. 
Zastanawiam się czy w Polsce jest sklep internetowy porównywany do BP. Bo można by trochę zaoszczędzić na wysyłce. 

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzień, w którym przychodzi paczka z BP jest zawsze miły :D

      Usuń
  2. Ojj, gdyby w Polsce było coś jak bps, to byłabym w niebie <3 Ale oprócz Bajszera na allegro to nie ma chyba nic takiego. Dużo dobroci masz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet BajSzera nie znałam, a teraz kto wie, może i z Allegro coś się zamówi :D
      Ale prawda, gdyby w Polsce był taki sklep jak BP, to byłaby to ogromna dawka szczęścia :D

      Usuń
    2. Jest jeszcze Blueberry na polskim rynku! Naklejki wodne, płytki ( z serii BP, hehe, QGirl, Queen ), stemple, pędzelki itd. http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=38368068

      Usuń
    3. Super, dzięki za informację :D Może faktycznie coś z tego Allegro będzie :D

      Usuń
  3. A u mnie przed chwilą pojawił się post ze zdobieniem z użyciem tego właśnie stempla. Po zmatowieniu jestem bardzo zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń