czwartek, 9 kwietnia 2015

Zestaw lakierów Petit od Cherimoya

Nie tak dawno w TK Maxxie znalazłam te małe cudeńka. 
Zestaw 6 kolorów od Cherimoya - cherry, clementine, lemon, key lime pie, blue rasberry i grape. 


Lakiery mają 6 ml pojemności a całość kosztowała mnie 30 złotych. 
Przyznaję, że nigdy wcześniej nie miałam styczności z tą marką, nawet o niej nie słyszałam, ale kolory mnie urzekły. 


I jestem z nich zadowolona. Dość fajnie się nimi pracuje, nie schną bardzo długo i przyzwoicie kryją po drugiej warstwie - poza żółtym, ale to było to przewidzenia. Długo trzymają się też na moich paznokciach, bez większych problemów. 





Jestem ciekawa, jakie doświadczenia mają z tymi lakierami i marką inne osoby. 
Czy wszystkie ich lakiery są tak samo dobre i czy warto wydawać na nie pieniądze.
Nie wiem jak znana jest ta firma, skoro sama nigdy wcześniej o niej nie słyszałam i nie jestem też pewna gdzie można je kupić w normalnych sklepach, nie internetowych. 
Podzielcie się opiniami :)

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne kolory. Niestety nie mam dostępu do lakierów tej firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się kolory bardzo podobają, takie soczyste są :D
      I niestety nigdzie więcej nie wiedziałam tej firmy, tylko w TK Maxxie a wielka szkoda bo chciałabym wypróbować inne ich lakiery.

      Usuń