niedziela, 17 maja 2015

Moja pierwsza kolorowanka :-)

Dziś podjęłam się ciężkiego zadania pokolorowania stempli :D
Ale z tym było roboty. I byłoby o wiele prościej gdybym miała cztery gumki i mogła robić cztery obrazki na raz :D

Efekty są jakie są, z nóg mnie nie zwaliły ale jak na pierwszy raz to według mnie nie jest źle :)



Proces kolorowania był zdecydowanie nowym doświadczeniem dla mnie - wypełnianie tak maleńkich powierzchni to męczarnia :D


Do kolorowania użyłam lakierów Cherimoya, a do stempli srebrnego lakieru z Born Pretty, przeznaczonego właśnie do stemplowania. 
Na paznokcie nałożyłam Eveline 8w1 jako bazę, biały Wibo, stemple i cekinki oraz Sally Hansen Insta-Dri na wierzch :)


I płytka oraz wzory, którymi się bawiłam :)



Oraz jeszcze raz efekt końcowy ;-)



Nie wiem czy będzie mi się jeszcze kiedyś chciało z tym bawić, ale kto wie. Może akurat poczuję kiedyś potrzebę zmierzenia się z wyzwaniem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz