czwartek, 7 maja 2015

Wibo WOW Granite Summer

Zaczęła się najbardziej wyczekiwana przeze mnie promocja w Rossmannie :D
I oczywiście pierwsze zakupy już za mną, a w nich zawarł się Wibo WOW Granite Summer.


Wygląda na paznokciach pięknie. 


Na razie odkryłam tylko jeden jego minus. Drapanie się może nagle stać się bolesne, mając go na paznokciach xD

Poza tym jako bazy użyłam miss sporty peel off, żeby się nie męczyć przez godzinę ze zeskrobywaniem go z paznokci. 



Jak tylko skończy się promocja w Rossmannie pojawi się notka z łupami. Na razie się jeszcze wstrzymuję, bo kto wie, może jeszcze zajdę do sklepu ;-)

2 komentarze:

  1. piękny jest, mam na niego oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś za piaskami nie przepadam :( Ale w rossmanie upolowałam zielonego neona z wibo :D

    OdpowiedzUsuń