niedziela, 28 czerwca 2015

Czerwcowe zakupy drogeriowe #2

Koniec miesiąca się zbliża i więcej zakupów kosmetycznych nie przewiduję, więc można zamknąć ten rozdział na czerwiec :-)


VICHY laboratoires – antyperspirant w kulce 48-godzinna skuteczność działania. Więcej o nim -> tutaj 24,99 zł (promocja)

Clean Hands - Antybakteryjny żel do rąk z aloesem i prowitaminą B5. Był to największy a tym jednocześnie najtańszy żel antybakteryjny na półce, więc stwierdziłam, że nie ma sensu wydawać dwa razy więcej za mniejsze opakowanie innej firmy. Pachnie przyjemnie, ekspresowo się wchłania, dla mnie super :) 5,99 zł

Perfecta Spa - Cukrowy peeling do ciała LODY MELBA. Kryształki cukru + olejek arganowy, wygładzający. Już drugie moje opakowanie, bo niestety bardzo szybko się zużywa. Ale na szczęście nie kosztuje fortuny :) Chyba muszę jaką recenzję napisać na temat tego peelingu i towarzyszącego mu masła do ciała. 15,99 zł

essence my skin - caring cleansing wipes. Nie używałam ich wcześniej ale chusteczki do demakijażu to nie jest produkt, gdzie szczególnie zwracam uwagę na jakość. Chusteczki są dość grube, działają bardzo dobrze, jedną można wyczyścić całą twarz i szyję. Dopiero w domu zauważyłam, że wzięłam te do suchej skóry, ale nie ma to dla mnie większego znaczenia, i tak po ich użyciu przecieram twarz swoim tonikiem. 8,49 zł

Nail Tek II Intensive therapy utwardzanie paznokci odżywka ochronna do paznokci cienkich i miękkich. Dopiero zaczęłam go używać więc nie wiem czy mogę się obiektywnie wypowiedzieć na temat jego działania. Może za jakiś czas uda mi się wykonać pełną terapię i sprecyzować swoją opinię na temat tego produktu. 23,99 zł

Maybelline Dream Pure BB 8-in-1 BB Cream 2% Salicylic Acid for oily skin. Kończył się mój poprzedni krem BB więc czas był zakupić nowy. Na moja cerę działa dość dobrze, jest specjalnie przeznaczony do cery tłustej, ma kwas salicylowy co też pomaga okiełznać sytuację na twarzy. Jeden z lepiej sprawdzających się dla mnie kremów BB spośród tych, których używałam - zdecydowanie przedłuża okres nieświecenia się cery. 20,99 zł

essence kajal pencil 01 Black - najzwyklejsza czarna kredka do oczu, więcej mi nie potrzeba ;) 4,99 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz