czwartek, 4 czerwca 2015

Kolorowe stempelki

Naszła mnie wczoraj ochota na wypróbowanie czegoś nowego, czegoś, czego jeszcze nie robiłam.


Użyłam aż 12(!) lakierów do zrobienia tego zdobienia! 
Ale muszę przyznać, że efekt bardzo mi się podoba.


Lakiery jakie użyłam to: 
Sally Hansen Miracule Cure jako baza
Wibo Glossy manicure 1 i 14 (czarny i biały) 
Sally Hansen Ista-Dri na kolory żeby szybciej wyschły. 
Komplet 6 kolorowych lakierów od Cherimoya odbitych gąbką na białych paznokciach dla kolorowego efektu.
Born Pretty Super Matte do odbicia wzorku na jednym z czarnych paznokci.
I ponownie Wibo Glossy manicure 14 do odbicia wzorku na kolorowych paznokciach. 
I na końcu jeszcze jedno pokrycie kolorowych paznokci z wzorkami Sally Hansen Insta-Dri.

Buteleczki lakierów zajęły pół biurka a do tego jeszcze płytka, karta do zdejmowania lakieru, stempel, płatki to czyszczenia płytki. Chaos! 

W zbliżeniu wzorek jaki odbijałam: 




Jak już pisałam, efekt bardzo przypadł mi do gustu i na pewno jeszcze się skusze na wykonanie takiego zdobienia :)


4 komentarze: