wtorek, 2 czerwca 2015

Proste wiosenne zdobienie :)

W dzisiejszej notce proste, dwukolorowe zdobienie idealne na wiosnę i mały tutorial jak je wykonać :-)


Udało mi się w zeszłym tygodniu kupić nożyczki wycinające zwór - zygzak i od razu miałam ochotę na zdobienie z ich pomocą :-)
Najpierw przyklejamy kawałek taśmy wzdłuż ostrza - jest ono płaskie więc nic nie powinno się nikomu stać w trakcie tego zabiegu :D 

A później po prosty ciachamy. 


Po otwarciu nożyczek mamy dwa kawałki taśmy obie z pięknym zygzaczkiem. 


Na początku próbowałam ciąć taśmę trzymając ją w palcach ale nożyczki nie bardzo chciały ją złapać na przy początku cięcia i taśma wychodziła nierówna i poszarpana. Po przyklejeniu jej do nożyczek problem się rozwiązał. 


I tak powstał rządek kawałków gotowych do klejenia na paznokcie. 
A przy okazji na zdjęciu widać wykorzystane przeze mnie lakiery. 
wibo Hello summer Nr 5 i 7 oraz Sally Hansen Insta-Dri.


Najpierw paznokcie pomalowałam dwie warstwami koloru i pokryłam Insta-Dri. 
A później zaczęłam lepienie. 
Jeśli nie macie na prawdę sprawdzonego, dobrego utwardzacza na lakierze to proponuję najpierw taśmę przykleić sobie do dłoni, a dopiero później do palca. Inaczej, jeśli lakier nie do końca dosechł, może odejść razem z taśmą po jej zdjęciu. 


Tutaj na zielonym paznokciu taśma i fioletowa warstwa na wzorek. 
Dobry pomysłem jest też zaczęcie malowania od ręki dominującej. Jestem praworęczna i zaczęłam od ręki lewej, a później miałam małe problemy ze złapaniem dobrze i prostym przylepieniem taśmy na prawą rękę, żeby nie zepsuć pomalowanych paznokci. 


I efekt końcowy. Paznokcie ze wzorkami oczywiście ponownie pokryte Sally Hansen Insta-Dri. 





2 komentarze: