poniedziałek, 20 lipca 2015

Tęczowe wyzwanie - pomarańczowy

To już trzeci tydzień wyzwania tęczowego zorganizowanego przez Aggi eN z bloga http://www.kociolekrozmaitosci.pl/


W tym tygodniu - pomarańczowy :D
A ja znów postanowiłam się porwać na coś, czego jeszcze wcześniej nie robiłam - naklejki wodne.


Efekt zdecydowanie mi się podoba i cieszę się, że kupiłam większą liczbę naklejek o wielu wzorach bo na pewno będę z nich częściej korzystać :-)


Zaczęłam od pomalowania wszystkich paznokci białym lakierem, a później w ruch poszły naklejki. 


Martwiłam się, że nie ogarnę tematu, ale okazuje się, że używa się ich super-łatwo :D Później pozostało jeszcze tylko nałożenie kolorowego lakieru i topu i gotowe :-)



:)

4 komentarze:

  1. Śliczne są te naklejki, a pomysł ciekawy. Całość wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się spodobały naklejki i zabawa z nimi :D Dziękuję :-)

      Usuń
  2. Świetny pomysł z naklejkami :-) gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Naklejki są z Born Pretty Store :)

      Usuń