wtorek, 7 lipca 2015

Tęczowe wyzwanie - zielony

Wreszcie udało mi się załapać na początek wyzwania :D
Wyzwanie stworzyła Aggi eN z bloga http://www.kociolekrozmaitosci.pl/


Tydzień pierwszy w kolorze zielonym. 
A to moja propozycja manicure ;-)


Użyte lakiery:



Na sam początek paznokcie potraktowałam odżywką z AVONU a później Nail Teka. 
Następnie zaczęła się walka z zielonym. A była to straszna walka... Lakier z Cherimoya, mimo iż dość gęsty, to pokrywał żałośnie. Nie wiem czy to dlatego że malowałam nim po Nail Teku. Pierwsza warstwa to były tylko pasma koloru leciuteńko pokrywające paznokieć. Po CZWARTEJ warstwie ciągle widziałam niewielkie prześwity ale stwierdziłam, że stemple wyrównają krycie. 



Do stempli użyłam Golden Rose i uzyskałam piękne odbicie z płytki na stempel i na paznokieć. Oczywiście przy stemplowaniu pomocny był Peel off z miss sporty :-)
Na wierzch położyłam jeszcze Astor Quick & Shine a na skórki odżywkę z miss sporty. 






5 komentarzy:

  1. piekne <3 uwielbiam to połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Myślałam najpierw o trochę delikatniejszym różowym ale nie odbiłyby się tak ładnie i wyraźnie ;-)

      Usuń
  2. Zapraszam na rozdanie.
    Nagrodą jest VOUCHER o wartości 50 zł :)
    http://inszaworld.blogspot.com/2015/07/parasailing-i-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie Ci wyszły :) Fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Twoje kiwi też piękne ;-)

      Usuń