poniedziałek, 13 lipca 2015

Tęczowe wyzwanie - żółty

Drugi tydzień wyzwania zorganizowane przez Aggi eN z bloga http://www.kociolekrozmaitosci.pl/
Tym razem na tapecie kolor żółty. 
Postanowiłam w tym tygodniu pójść w nieco "brudniejsze" zdobienie i zarazem spróbować czegoś czego jeszcze nie miałam okazji na paznokciach zmalować :D
Efekt jest jaki jest - nie jestem nimi zachwycona, ale według mnie wyglądają przyzwoicie ;-)


Lakiery przeze mnie użyte: 



Jako bazę użyłam odżywki z Bielendy, następnie jedna warstwa koloru białego (o którym kompletnie zapomniałam robiąc zdjęcia :D) i trzy! warstwy żółtego. Im więcej używam lakierów z Cherimoya tym mniej jestem z nich zadowolona, krycie mają fatalne. 
Smugi powstały przy użyciu obtartego pędzelka z wibo EXTREME NAILS nr 34, a na wierzch tą samą metodą leciutko przejechałam złotym wibo Extreme nails - nazwa ta sama a lakier z zupełnie innej parafii, chyba jakaś starsza seria :D
Postanowiłam też przed wyjazdem na wakacje wrócić chwilowo do krótszych paznokci ;-)



1 komentarz:

  1. Ciekawie to wygląda ;) w u mnie w tym tygodniu na paznokciach gości Puchatek ;)

    OdpowiedzUsuń