środa, 5 sierpnia 2015

Urodzinowa Wishlista :)

Z okazji zbliżających się urodzin postanowiłam skomponować moją pierwszą w życiu Wishlistę :D

Wątpię aby udało mi się zrealizować cokolwiek z niej w ciągu tego miesiącu, który pozostał do moich urodzić, ale myślę sobie, że może w ciągu przyszłego roku? ;-)

O dziwo więcej u mnie ciuchowych zachcianek niż czegokolwiek innego. Ale to chyba dlatego, że one są najdroższe i najbardziej mi żal pieniędzy na sprowadzanie ich z zagranicznych sklepów.




Pierwsze pięć artykułów, jak i ich zdjęcia, pochodzą ze strony http://www.forhumanpeoples.com

1. Koszulka na ramiączkach What a lovely day - bo kocham Nuxa w wykonaniu Nicholasa Houlta :D
2. Koszulka na ramiączkach Bitches be bitches - bo to szczera prawda.
3. T-shirt Before sunset - no bo Buffy Summers! :D
4. T-shirt Oh for fox sake - bo *wink wink* jest taka milusia i niewinna ;-)
5. Legginsy Funny joes - bo uwielbiam Jokera *.*



Następne trzy ubranka pochodzą z http://blackmilkclothing.com/

1. Legginsy Harley Quinn - bo kocham ją prawie tak bardzo jak Jokera. 
2. Legginsy Cthulhu - bo przedwiecznym należy się odpowiedni szacunek :D
3. Strój do kąpieli ze szkieletorem - bo zawsze mi się takie coś podobało i chciałam mieć :P




No i czas na artykuły upiększające, a nie ma ich wiele: 

1. Płytka do stepmli ze zwierzęcymi wzorkami - zakochałam się w koteczkach od pierwszego wejrzenia, niestety musi poczekać do następnego zamówienia :D ZAKUPIONY :D
2. Nawilżający żel do cery tłustej - potrzebuję czegoś mocno nawilżającego do mojego typu cery. 





A na koniec jeszcze coś w temacie rozrywki: 

1. i 2. kolorowanki dla dorosłych - wpadły mi kiedyś w oko w emiku i nie mogę przestać o nich myśleć :D Łapacz snów ZAKUPIONY :D
3. Tales from the Borderlands - zapowiada się świetnie a po skończeniu The Wolf Among Us (POLECAM :D) mam ochotę na więcej.
4. Game of Thrones - znów gra tego samego twórcy. I to na podstawie jednego z moich ukochanych seriali ^.^

Ależ się tego uzbierało. Oj czuję, że będę miała na co wydawać pieniążki urodzinowe, świąteczne, kolejne świąteczne xD Może do przyszłych urodzin uda mi się wszystko skreślić z listy ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz