czwartek, 10 września 2015

Perfecta SPA Cukrowy peeling do ciała, wygładzający, LODY MELBA

Dziś trochę o produkcie, który przekonał mnie do peelingów ciała. 


Zanim go znalazłam nie używałam peelingów, nie widziałam takiej potrzeby. 
Ale to cudo... Jest niesamowite :D 



Największą zaletą produktu jest niesamowity zapach. Pachnie bajecznie i przepysznie, jakbym się lodami peelingowała :D I utrzymuje się dość długo. Zazwyczaj używam go wieczorem i bardzo przyjemnie jest zasypiać przy takich zapachach :D

Peeling jest dość ostry i gruboziarnisty, ale wystarczy dodać kapkę wody na rękę i cukier od razu zaczyna się rozpuszczać i robi się delikatniejszy. 


Tutaj widać peeling zaraz po otwarciu i można zobaczyć mnie więcej wielkość kryształków cukru. 
Wielką zaletą jest zamknięcie sreberkiem. Pudełko jest odkręcane i może nieco nieporęczne, ale można w sklepie odkręcić i zobaczyć czy folia nie została uszkodzona i czy produkt nie był wcześniej otwarty przez wąchaczy i macaczy. 



Kolejną zaletą jest istnienie balsamu do ciała o tym samym zapachu z tej samej linii :D Zapach balsamu utrzymuje się na mojej skórze przez kilka godzin, więc wynik bardzo dobry :-)

Polecam wypróbować, ja mam zamiar dać szansę innym zapachom w przyszłości :)

12 komentarzy:

  1. Wygląda fantastycznie, chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie jeszcze lepiej niż wygląda ;-)

      Usuń
  2. Uwielbiam peelingi tej firmy - prawdziwe zdzieraki i do tego pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już się nie mogę doczekać aż wpadnie mi w ręce inny zapach ^_^

      Usuń
  3. Mam ten peeling i naprawdę świetnie się sprawdza. :)

    Zapraszam na konkurs! Wygrywa aż 6 osób. :)
    WIELKIE ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie, z przyjemnością wezmę udział :-)

      Usuń
  4. Wygladam mega zachęcająco :D Moze kiedys znajdzie się u mnie ;)

    --> http://dominikaaniedbalfashion.blogspot.com <--

    Może wspolna obserwacja? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo to na prawdę przyjemny produkt :)

      Usuń
  5. Peeling wygląda świetnie, muszę przetestować :)

    Zapraszam na konkurs!
    KONKURS - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam i dzięki za zaproszenie :-)

      Usuń
  6. ale cudownie wygląda! muszę go mieć :D

    Zapraszam na konkurs, w którym aż 6 wygranych! KLIK KONKURS

    OdpowiedzUsuń