piątek, 30 października 2015

Bloody mess

No i czas na ostatnie zdobienie Halloweenowe tego roku ;-)


Widziałam nie tak dawno filmik z wykonaniem takich pazurków w kolorowej wersji. 
Ale ponieważ mamy październik to postawiłam na samą czerwień ;-)


Jest to bardzo brudząca i męcząca technika :D 
Ale warto było spróbować czegoś nowego i efekt mi się spodobał ;-)


Lakiery użyte do zdobienia: 
Bielenda Repair eXtreme
wibo Glossy manicure Nr 1
claire's 40889 ROUGE
Sally Hansen Insta-Dri

Trzeba pamiętać o bardzo dobry zabezpieczeniu palców i powierzchni na której się w to bawimy. 
Ja malowałam jest na kartce A4 i na szczęście żaden rozbryzg poza nią nie wyszedł. 
Skórki zabezpieczyłam bazą Peel off od miss sporty i taśmą klejącą. 

Na koniec wklejam link do filmiku pokazującego jak takie cudo się wykonuje autorstwa @nails.by.teens 
https://www.facebook.com/Nails.Met.Daan/videos/961784623895324/?fref=nf

2 komentarze: