czwartek, 22 października 2015

Fly high...

Zachciało mi się trochę lata w ponure, pochmurne dni.
Więc stworzyłam je na swoich paznokciach ;-)



Lakiery użyte do zdobienia to: 


Nail Tel Intensive Therapy II
Color Club AN11 - część mojej najnowszej wygranej ;-)
wibo Glossy manicure Nr 1
Sally Hansen Insta-Dri
miss sporty Peel off base coat
essence the gel 46 black is back



Niestety, moje paznokcie dalej się rozdwajają, więc kontynuuję stosowanie Nail Tel Intensive Therapy II z nadzieję na jakąś poprawę. 
Chmurki na niebieskich paznokciach stworzyłam przy pomocy malutkiego kawałka oderwanego od gąbki zamoczonego w białym lakierze. 
Skórki wokół paznokci zabezpieczyłam bazą od miss sporty, którą można z palca bez problemu ściągnąć po stemplowaniu. 



Płytka to oczywiście BPL-025. Nie mogę się z nią ostatnio rozstać :D



Bardzo mi dobrze w takich miłych, wiosenno-letnich klimatach. Pomimo tego, że zazwyczaj wolę ciemniejsze i mocniejsze stylizacje, jakoś mnie naszło na coś milszego. To chyba pogoda tak na mnie wpłynęła ;-)
A tymczasem próbuję się jakoś zainspirować na jeszcze dwa Halloweenowe zdobienia w tym miesiącu.

6 komentarzy: