wtorek, 13 października 2015

Revolution - Focus & Fix Eye Primer

Daaawno już nie było notki, która w całości skupiała by się na jednym produkcie. 
Czas to zmienić :D 


"Makeup Revolution Focus & Fix Eye Primer Baza Pod Cienie Brighten to produkt, który rozświetla powiekę i utrwala cienie. Baza może być używana pod każdy rodzaj cieni. Produkt jest trwały i utrzymuje się na powiece przez cały dzień. Baza wzmacnia kolor cieni i zapobiega ich rolowaniu. "

Baza działa niesamowicie. Mogę z całą pewnością stwierdzić, że jest to najlepsza baza pod cienie jaką kiedykolwiek posiadałam i używałam.


Baza jest dość gęsta, ale nie przeszkadza to w aplikowaniu i rozprowadzaniu. Jest to też plusem bo nic nie ścieka po powiece i nie rozmazuje się. Nakłada się bardzo przyjemnie.
Pachnie dość chemicznie ale tylko jeśli z bardzo bliska powąchać aplikator. W innym wypadku, podczas zwykłego użytkowania, zapach jest niewyczuwalny.


Jedna mała kropka produktu na powiece w zupełności wystarcza na pokrycie jej całej. Ja swoją bazę kupiłam za niecałe 10 złotych, co jest aż śmiesznie niską kwotą za tak dobry produkt.


Ilością produktu pokazaną na poprzednim zdjęciu udało mi się pokryć połowę dłoni. 
Zdecydowanie polecam ten produkt - warto spróbować :-)


2 komentarze: