niedziela, 4 października 2015

This is halloween =^_^=

Gdyby tylko Halloween było obchodzone w Polsce na taką skalę jak w USA to byłoby to moje ulubione święto :D 
Czas rozpocząć strasznościowy sezon na moich paznokciach :D 


Dziś u mnie trochę niespotykana kompozycja zagościła na paznokciach. 
Bardzo rzadko używam pomarańczy na paznokciach, a tego z brokatem użyłam chyba drugi raz od zakupienia go :D 

Ale sprawdziło się na październik idealnie :)


Użyte lakiery: 
  • miss sporty peel off - pod lakier na paznokciach pokrytych brokatem (dla łatwiejszego usuwania) i na skórki wokół palców wskazujących przy stemplowaniu (ułatwia czyszczenie skórek niewyobrażalnie) 
  • essence The Pastels 03 I'm so fluffy - aż trzy warstwy dla całkowitego pokrycia.
  • Sally Hansen Insta-Dri - użyty dwa razy, na potrójny kolor pomarańczowy i na brokacik
  • claire's 30879 Boo
  • essence the gel 46 black is back - do stempli sprawdza się idealnie


Płytka do BPL-025


Ktoś ma jakieś Halloweenowe inspiracje dla mnie do wypróbowania? ;-)

6 komentarzy:

  1. Super! Uwielbiam halloweenowe klimaty ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! :D Nigdy wcześniej nie podjęłam się stylizacji paznokci z okazji Halloween, ale myślę że w tym roku postaram się pokazać coś co tydzień ;-)

      Usuń