piątek, 2 października 2015

Wrześniowe DENKO

No i przyszedł czas na wrześniowe denko. 


Jak zwykle wykorzystałam nierealną liczbę chusteczek higienicznych. 
2 paczki Velvet i paczka Queen - obie KUPIĘ PONOWNIE


W pielęgnacji twarzy góruje u mnie Tołpa - przynajmniej w kwestii toników i płynów micelarnych. 
tołpa: dermoface, strefa t - matujący płyn micelarny-tonik 2w1 do mycia twarzy. Uwielbiam go. To jeden z najlepszych produktów do oczyszczania twarzy jakie kiedykolwiek używałam. Cera jest odczuwalnie odświeżona i czystsza, nie podrażnia, nie powoduje żadnych nieprzyjemnych odczuć, nie podrażnia oczu. Zdecydowanie KUPIĘ PONOWNIE
tołpa: green, oczyszczanie - łagodny płyn micelarny-tonik 2w1. Również bardzo dobry produkt ale nie używałam go tak często jak jego poprzednika głównie ze względu na różnicę w wielkości butelek. Mimo to całkiem możliwe, że KUPIĘ PONOWNIE
tołpa: green, oczyszczanie - delikatne mleczko do demakijażu twarzy i oczu. Używając go dowiedziałam się, że nie lubię mleczek do twarzy. Nie odpowiada mi konsystencja, używanie ich na waciku, odczucie jakie pozostaje na twarzy. I pewnie moje odczucia mają nic wspólnego z samym kosmetykiem i jego właściwościami, ale jednak NIE KUPIĘ PONOWNIE


Garnier Fructis Szampon przeciwłupieżowy do włosów przetłuszczających się - używałam go mimo braku problemu z łupieżem, na szczęście to akurat nigdy mnie nie spotkało. Ale jeśli widzę szampon do włosów przetłuszczających się to go kupuję. Sprawdził się bez szału, ale zadanie swoje spełniał. MOŻE KUPIĘ PONOWNIE
Rexona ultra dry - wszelkich antyperspirantów i dezodorantów używam raczej głównie ze względu na ich walory zapachowe i tak tez było z tym. Pachnie miło i przyjemnie, więc MOŻE KUPIĘ PONOWNIE. 
VICHY laboratoires – antyperspirant w kulce 48-godzinna skuteczność działania. O ty cudeńku można przeczytać -> TUTAJ KUPIĘ PONOWNIE


Life - dwustopniowy zabieg nawilżający. Składa się z żelu oczyszczającego i maski-serum. Jakoś nie zauważyłam, żeby moja cera wygląda lub czuła się inaczej. Ale całkiem możliwe, że wypróbuję w przyszłości inne zestawy Life lub ponowię ten sam. MOŻE KUPIĘ PONOWNIE
Barwa siarkowa - peeling siarkowy. Dość gruboziarnisty i agresywny, że tak się wyrażę, ale twarz oczyszcza bardzo dobrze. KUPIĘ PONOWNIE
AA Maseczka zwężająca pory. Niestety, widocznych efektów brak. MOŻE KUPIĘ PONOWNIE

2 komentarze:

  1. Miałam kiedyś te niebieski szampon z Garniera i pamiętam, że był świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie aż tak pozytywnego wrażenia nie wywarł :D

      Usuń