czwartek, 26 listopada 2015

Harley Quinn

Och, jak długo chodził za mną ten pomysł. 
I kiedy już miałam się za wykonanie tego zdobienia zabierać zawsze wyskoczył mi jakiś problem :D 
Ale wreszcie! Wreszcie się udało :D 
Mani inspirowane Harley Quinn ^_^


Największy problem miałam ze stworzeniem czerwonych i czarnych, malutkich diamencików. W końcu wpadłam na pomysł, żeby wykleić sobie siatkę na paznokciu przy użyciu taśmy - to pomogło stworzyć wzór, który później musiałam tylko wypełnić :)



Lakiery użyte do stylizacji: 
Jak zwykle ostatnio - Sally Hansen Maximum Strenght
Claire's Gel Nail Polish 29527 Black Gel
wibo 1 coat manicure Nr 5
wibo Glossy manicure Nr 1
essence tip painter
wibo Art liner Nr 13
Sally Hansen Ista-Dri
Z pomocą przyszła również taśma klejąca i tasiemka do zdobień Born Pretty Store. 


Z efektu jestem bardzo zadowolona, zwłaszcza że pomysł tak długo za mną chodził :D

8 komentarzy:

  1. WOW! Ja w życiu nie znalazłabym w sobie tyle cierpliwości na zrobienie takich wzorków :D już pomijam to, że ogromne ze mnie beztalencie :P Świetnie Ci to wyszło :) Jestem ciekawa, jak długo taki manicure trzyma Ci się na pazurkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-)
      Nie wiem czy trzeba aż tyle cierpliwości, 2 godziny na spokojnie i całość jest gotowa i utrwalona. Jak ktoś ma czas to czemu nie? :D
      A jeśli chodzi o talent, to przede wszystkim praktyka i ćwiczenie i malowanie i próbowanie. Samo z siebie nie przychodzi ale rękę można wypracować :)
      U mnie to jest kwestia - aż mi się znudzi. Jeśli nie robię nic okropnie zdzierającego paznokcie i ręce to około tygodnia, ale zazwyczaj po prostu zmywam wcześniej :)

      Usuń
  2. Bardzo oryginalne i ładne zdobienie :)
    _______________________________
    http://swiatproduktow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się jak wyszło! ;-)

    OdpowiedzUsuń