wtorek, 10 listopada 2015

Projekt u Elizy. Tydzień I - słodycze

Babeczki! Muffiny!
Kocham je piec i jeść, więc postanowiłam przenieść je również na swoje paznokcie :-)


Do zdobienia potrzebna mi była cała ARMIA lakierów! Chyba jeszcze nigdy nie użyłam tylu lakierów co podczas tworzenia babeczek. 


Przerażająca ilość buteleczek :D 


Najpierw wszystkie paznokcie pokryłam odżywką Sally Hansen Maximum Strenght. Później dwa babeczkowe paznokcie dodatkowo pokryłam odżywką AVON nail experts pearl shine - nie chciałam zadawać im mocnego koloru bazowego, a ta odżywka daje przyjemny lekki połysk. 
Paznokcie u małego palca i kciuka pomalowałam lakierem Rimmel Rita Ora 270 Sweet Retreat a wskazującego lakierem wibo Glossy manicure Nr 1. 
I zaczęła się zabawa. 


Podstawę babeczki - lub papilotkę - wykonałam lakierem Rimmel Rita Ora 270 Sweet Retreat a bitą śmietanę wibo Glossy manicure Nr 1. Paseczki na papilotce do Golden Rose Rich Color 14 i essence tip painter. Kolorowa posypka to: color club AN11 Factory Girl, wibo HELLO summer NR 7, Cherimoya żółty i pomarańczowy. Wisienki zrobione są Astorem Quick & Shine 203 Into the Sunset.
Kciuk pociągnęłam jeszcze Life nail laquer 02 i całość utwardziłam Sally Hansen Insta-Dri. 





Zdobienie wykonane jest na Projekt u Elizy na blogu http://memyselfandmynails.blogspot.com/.

6 komentarzy:

  1. wyglądają super , tylko szkoda że tak pracochłonne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziwo nie siedziałam nad mini długie godziny. 1-15 godziny z przerwami i gotowe :-)

      Usuń
  2. Napracowałas się i piękny efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto było przysiąść, dziękuję :-)

      Usuń