środa, 18 listopada 2015

Rossmann -49% | Część druga, łączona

Ponieważ na drugiej i trzeciej promocji nie poszalałam za bardzo, postanowiłam zrobić post łączony :-)


Malutko, prawda? :D


Dziś udało mi się załapać tylko na korektor rozświetlający od wibo. Lubię go bardzo, świetnie mi się z nim pracuje, ma piękne krycie i wspaniale się go rozprowadza. Obecnie jestem na drugiej tubce, tą kupiłam na zapas i jeszcze nie otworzyłam, żeby posłużył mi dopiero jak skończę obecny :)


Lovely Fast Dry eyeliner. Nie miałam jeszcze kontaktu ze zbyt wieloma eyelinerami, więc postanowiłam spróbować. Może akurat mi spasuje. 


Lovely classic nude maku up kit. Paletka pięknych cieni. Ponieważ kupuję je od bardzo niedawna wielu kolorów i odcieni jeszcze mi brak, a te idealnie mi spasowały. Delikatne beże, róże i brązy. Trochę mi posłuży mam nadzieję :-)

10 komentarzy:

  1. Czemu ja też paletki nie widziałam, szkoda.... Ale co się dziwić w tej "dziczy" ciężko było cokolwiek "nieużytego" znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, to co się w tych sklepach działo to było niedorzeczne. Ja tylko szukałam nieotwartych, niemacanych i był cud jak udało mi się cokolwiek znaleźć. Ale paletkę akurat wyczaiłam w nowo otwartym Rossie, więc może tam jeszcze nie jest tak oblegany :)

      Usuń
  2. Ciekawi mnie jaką trwałość ma ta paletka bo kolory śliczne ;) Korektor kiedyś miałam i całkiem miło wspominam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten korektor to jeden z moich ulubionych kosmetyków :)

      Usuń
  3. Miałam tą paletkę w ręce, ale ostatecznie nie wzięłam. Ale od spodu była ubrudzona (czego oczywiście nie zauważyłam) i pamiątkę po niej nosiłam na sobie oraz ubraniach przez cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarza się i tak, zwłaszcza w szale promocji :D

      Usuń
  4. a tak się zastanawiałam nad tym korektorem czy go kupić i w końcu zrezygnowałam :(

    OdpowiedzUsuń