czwartek, 5 listopada 2015

Rossmann -49% | Paznokcie i usta

Do jutra trwa w Rossmannie promocja -49% na wszystkie szminki, błyszczyki, kredki do ust, lakiery i produkty do pielęgnacji paznokci. 
W związku z tym, że już raczej do Rossmanna się nie wybiorę podsumowuję swoje zdobycze już dziś - może ktoś się zainspiruje i jeszcze coś jutro zgarnie ;-)


Astor Soft sensation lipcolour butter MATTE 027 Elegant Nude
Astor Soft sensation lipcolour butter MATTE 023 Vivid Divine - piękny, mocny kolor, długo trzyma się na ustach i udało mi się jej nie "zjeść" w trakcie dnia :-)


Eveline Cosmetics Aqua platinum 488
Eveline Cosmetics Aqua platinum 480 kolor bardzo neutralny, ledwie widoczny a jednak odrobina koloru jest i przyjemnie nawilża usta.


Maybelline New York Color Sensation 165 Pink hurricane


wibo Nail Spa Peeling z aloesem i witaminą E
wibo Extreme Nails Nr 20
wibo Leather Nail Polish Nr 2
Sally Hansen Maximum Strenght
Sally Hansen Insta-Dri
Eveline cosmetics Color edition 922

Mam nadzieję, że każdemu udało się kupić coś miłego ;-)

6 komentarzy:

  1. Ten mocny kolor z Astora jest piękny :) Ja póki co nie poszalałam z zakupami bo tylko dwie rzeczy do ust, ale czekam na kolejne etapy promocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, na ustach też pięknie wygląda :D Ja też czekam na następną promocję ;-)

      Usuń
  2. Astor 023 - cudowny kolor! Coś takiego mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jeszcze dziś do Rossmanna i zakupić cudeńko ;-)

      Usuń
  3. W Rossmanie są świetne promocje, wczoraj kupiłam sobie nowy tusz właśnie z -49% przeceny :)

    Zapraszam na rozdanie!
    ROZDANIE-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się dziś paletkę cieni udało zdobyć z nowej promocji :-)
      Dzięki za zaproszenie :)

      Usuń