piątek, 27 listopada 2015

Wygrana konkursu! #7

W zasadzie to odpowiada mi, że kurierzy zawsze przyjeżdżają do mnie na wieczór.
Taka paczka jaką właśnie odebrałam to piękne zakończenie dnia :D
Udało mi się wygrać konkurs organizowany przez Karolę na blogu http://blaqkvenom.blogspot.com/.
A poniżej można zobaczyć jakie cudeńka do mnie trafiły ^_^

Całość solidnie i porządnie zapakowana, a do paczki dołączone były miniaturki moich ulubionych batoników Snickersów :D
A co w tej paczce dokładnie się znajdowało:

Srebrne kółeczka
Złote sześciokąty
Ciemnoniebieski kawior

5 słoiczków z ozdobami:
Zielone piórka
Złoty podłużny brokat
Czerwony brokat
Złote folia do zdobienia
Miedziana folia do zdobienia

8 zestawów naklejek wodnych:
Moro
Krateczka
Czerwone kwiaty
Niebieskie kwiaty
Róże
Małe różyczki
Panorama miasta
Złote zdobienie

5 tubek z brokatami:
Srebrny
Różowy
Zielony
Złoty
Niebieski

5 lakierów:
Lovely Summer Sand 6
Lovely Summer Sand 5
Lovely Baltic Sand 1
wibo gel like top coat
wibo granite summer Nr 3

Pisak do korekcji lakieru
Płytka QA79

Cztery pory roku - przyspieszacz wysychania lakieru
Cztery pory roku - żel do usuwania skórek

Sporej części tych nagród się nie spodziewałam, ale bardzo się z nich wszystkich ciesze i na pewno je spożytkuję i nie zmarnują się :)
Bardzo dziękuję również za dołączony list i zapewniam, że nagroda piękna i bardzo się przyda :D
Dziękuję autorce rozdania również za wybór mojej odpowiedzi w konkursie ;-)

8 komentarzy: