piątek, 18 grudnia 2015

Prezenty - pomysły, inspiracje

Jako, że okres świąteczny mamy, postanowiłam napisać coś na trochę niecodzienny dla tego bloga temat. Prezenty!
Kto nie kocha ich dostawać? A kupowanie i obdarowywanie też może sprawiać wiele radości ;-)
Osobiście jak swoje prezenty mam już z głowy - popakowane i schowane, czekają na podrzucenie pod choinkę. Ale wiem, że nie wszyscy są tacy szybcy. Może ktoś jeszcze na ostatni moment skorzysta z pokazanych poniżej pomysłów i inspiracji :)

Dla łasuchów: 

  

  

Spersonalizowane: 
Świetnym pomysłem jest też zrobienie słoika-prezentu:

  

Taki słoik można wypełnić przekąskami, kosmetykami, przyborami do szycia, pieczenia, rysowania. Jeśli tylko słoik jest wystarczająco duży można do niego włożyć co dusza zapragnie :)

Dla dzieci: 
I tutaj już zależnie od wieku malucha

Dla "świeżych" rodziców: 
  

Dla moli książkowych: 
    
 

Dla indywidualistów:
Jeśli brak nam konkretnego pomysłu na prezent - karta podarunkowa zawsze jest dobrym rozwiązaniem. Odradzałabym ofiarowanie TYLKO karty, ale z jakimś malutkim upominkiem czy jakąś słodkością, to wcale nie zły pomysł :) 
W ten sposób my mamy pewność, że nie kupimy czegoś co się nie spodoba lub nie przyda, a osoba obdarowywana po portu wybierze sobie to na co ma ochotę w sklepie za określoną sumę :)

Dla domu: 
 
 



Mam nadzieję, że pomysły może komuś pomogą. 
Linki do obrazków, które użyłam lub stron, z których je zaczerpnęłam kryją się pod samymi obrazkami - wystarczy w nie kliknąć :)

2 komentarze: