czwartek, 3 grudnia 2015

Projekt u Elizy. Tydzień IV - negative space #2

Moje drugie podejście do tematu Negative space. 

Nie wiem sama czy bardziej udane. Chyba bardziej podoba mi się #1, który pokazałam we wczorajszej notce.
Ale doszłam do wniosku, że oba zdobienia polecą na Projekt ;-)

Wersja czarna: 




Do wykonania "wcięć" w czerni użyłam tasiemek ozdobnych, szerszej taśmy do zdobienia i pasków do frencha. 



Lakiery użyte w zdobieniu: 
Sally Hansen Maximum Strenght
Claire's 31279 so couture
wibo Art Liner Nr 13
Sally Hansen Insta-Dri


Myślę, że na pewno spróbuję jeszcze swojej ręki w tego typu zdobieniu w przyszłości. Na razie jednak zacznę myśleć nad zdobieniem na następny tydzień  projektu ;-)

Zdobienie wykonane jest na Projekt u Elizy na blogu http://memyselfandmynails.blogspot.com/

2 komentarze: