środa, 2 grudnia 2015

Projekt u Elizy. Tydzień IV - negative space #1

Wielkie problemy miałam z tym tematem. 
Po pięciu marnych i nieudanych próbach udało mi się stworzyć to. 
Ale to ciągle nie jest to co chciałam, więc pojawi się jeszcze jedno zdobienie z tego tematu i mam nadzieję, że będzie ono lepsze ;-)
Ale wracając do tematu - moje pierwsze zdobienie negative space.




Bardzo skromnie w ilości użytych zasobów. 
Dwie warstwy Essie Rock at the top
Tasiemka z Born Pretty Store i taśma zdobiąca dla wykonania pasków między białym kolorem. 
wibo Glossy manicure Nr 1
I - oczywiście - Sally Hansen Insta-Dri



Efekt nawet mi się podoba, ale ciągle zależy mi na wykonaniu podobnego zdobienia w czerni. 
Dlatego będę dalej próbowała zażarcie, a jeśli (kiedy?) uda mi się z czarnym zdecyduję, które lepiej nadaje się na Projekt u Elizy ;-)
___
Ostatecznie doszłam do wniosku, że oba zdobienia Negative space polecą na projekt ;-)
Zdobienie wykonane jest na Projekt u Elizy na blogu http://memyselfandmynails.blogspot.com/

2 komentarze: