czwartek, 10 grudnia 2015

Projekt u Elizy. Tydzień V - kolorowanki

Tydzień V Projektu u Elizy to kolorowanki. 
Więc wymyśliłam kolorowe piórka ;-)


 Lakiery Cherimoya, które posiadam nadają się do kolorowanek świetnie. 
Używając innych lakierów zazwyczaj tylko rozmazuję wzór i nic fajnego z tego nie wychodzi.
A z tymi maluchami zawsze się udaje ;-)


Płytka to BPL-026


Lakiery użyte do zdobienia: 
Bielenda CC Repair eXtreme
Eveline color edition 922
wibo glossy manicure Nr 1
essence the gel nail polish 46 black is back
Sally Hansen Insta-Dri


I cała gama pięknych kolorków od Cherimoya :)


Niestety kolorowanki nie należą do moich ulubionych zdobień. 
Zdecydowanie zbyt czasochłonne i za dużo z nimi dłubania.
Ale od czasu do czasu stanowią miłą odskocznię - zrobienie czegoś, co robi się bardzo rzadko. 
 Ale, na pewno na dłuższą chwilę dam sobie z nimi spokój ;-)


Zdobienie wykonane jest na Projekt u Elizy na blogu http://memyselfandmynails.blogspot.com/

10 komentarzy:

  1. Ładnie wyszło. U mnie kolorowanki też sporadycznie, za dużo z nimi roboty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Dokładnie, tylko od wielkie dzwonu mi się chce w to bawić :D Chyba, że mnie natchnienie najdzie ;-)

      Usuń
  2. ja uwielbiam kolorowanki, odprężam się przy takiej dłubaninie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wręcz przeciwnie, czasem mnie takie dłubanie irytuje :D

      Usuń
  3. Dla mnie też kolorowanki są zbyt czasochłonne. Bardzo je lubię, ale rzadko mam czas. Ale za to jak ładnie potem wyglądają na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat z czasem nie mam zazwyczaj problemu, po prostu nie lubię takiego dzióbania :D

      Usuń