niedziela, 6 grudnia 2015

Top 10 - kosmetyki kolorowe

Podążając tropem zeszłotygodniowego posta z paznokciami, czas na kolorówkę :)


Maybelline
Dream Pure BB
Krem BB dla cery tłustej z 2% kwasem salicylowym. 
U mnie spisuje się dość dobrze. Używam koloru Medium, ale mam ochotę spróbować znaleźć jaśniejszy. Dodatkową zaletą jest filtr SPF 15. 
Jest dość wydajny i obecnie jestem w trakcie drugiej tubki. 


wibo
4in1 concealer palette
Paletka 4 korektorów. Ja najczęściej sięgam po kolor różowy pod oczy i zielony na zaczerwienienia. Bardzo wydajny, używam od kilku miesięcy a zużycie niewielkie. Podoba mi się pomysł, żeby połączyć cztery kosmetyki w jeden zamiast kupować cztery osobne kremowe korektory. 


Bell 
Look now! HD POWDER
Puder transparentny z talkiem, więc idealny do cery tłustej. U mnie spisuje się dość przyzwoicie, choć nie tak dobrze jakbym chciała. Wciąż szukam tego idealnego pudru :) Nie jest zbyt miękki więc nie nakłada się go na pędzel bardzo dużo, ale to akurat zaleta. Lepiej sobie nie zabielić twarzy nadmiarem pudru :)


wibo 
Deluxe brightener
Korektor rozświetlający. Mój ukochany korektor. 
Ma piękne krycie. Genialnie się go rozprowadza i blenduje. Wygląda na na prawdę jasny, ale już po kilku dotknięciach gąbka stapia się z cerą całkowicie, rozświetlając ją.
Używam głównie pod oczy i koło nosa, czyli na cienie pod oczami i zaczerwienienia. 
Jestem  trakcie drugiego opakowania, a trzecie już kupione na zapas :) 


wibo
eyebrow stylist
Kolorowy żel do stylizacji brwi. Utrwala brwi, utrzymuje je w pożądanej pozycji i porządku. 
I nadaje im kolor. Jest to dość mocny brąz z mieniącymi się drobinkami, co nie każdemu musi się podobać. Bo nie każdy musi lubić błyszczące brwi. Efekt nie jest jednak jakość szczególnie mocny i bardzo widoczny. 
Ja używam go raczej spontanicznie, ale jestem z niego zadowolona. 


Revolution 
Focus & Fix eye primer
Jest dość gęsty i mocno błyszczący. Ja z błyszczeniem radzę sobie po prostu nakładając na powiekę beżowy cień i problem znika. Działa bardzo dobrze. 
Więcej TUTAJ


wibo
long lasting liner
Czarna kredka do oczu. Dość miękka i świetnie się jej używa. Kreski maluje się bez większego nacisku na oko, linie są wyraźne i mocno czarne. 


Catrice kohl kajal
040 white
Biała kredka do oczu. Ja używam jej tylko na linię wodną i jestem bardzo zadowolona. 
Kredka zostaje na oku przez cały dzień. W trakcie dnia kolor nieco blednie, ale mimo wszystko nie znika całkowicie. Pięknie powiększa i rozjaśnia oczy, zwłaszcza jeśli trzeba wstać o jakiejś niebotycznie wczesnej godzinie i oczy są zaczerwienione. 


Golden Rose 
velvet matte lipstick
12
Uwielbiam tą szminkę. Uwielbiam matowe usta. I kolor jest wspaniały. Nie podkreśla suchych skórek czy spierzchniętych ust, wręcz przeciwnie, mam wrażenie, że je nawilża. 


Astor 
soft sensation lipcolor butter matte
027 Elegant Nude
Kolor bardzo delikatny, prawie że cielisty a mimo to bardzo ładnie podkreśla usta. 
Podobnie jak w Golden Rose nie podkreśla suchych ust ale je nawilża. 

Znacie te produkty? Lubicie? Czy może zupełnie się u Was nie sprawdzają? 

4 komentarze:

  1. ja mam ten puder matujący <3 jest genialny, chociaż czasem ten mat jest dla mnie za mocny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat mat witam z otwartymi rękoma - mam tłustą cerę i bardzo nie lubię jak mi się coś gdzieś błyszczy :)

      Usuń
  2. Muszę wypróbować ten korektor Wibo, skoro tak zachwalasz :) Też używam tego żelu do brwi, ale ostatnio mnie coraz bardziej wkurza i chciałabym wypróbować coś innego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam L'oréal Paris Brow Artist Plumper. Ja go teraz używam, z tym że jest on bezbarwny. Ale fajnie się sprawdza :)

      Usuń