poniedziałek, 11 stycznia 2016

Kiedyś przeczytam - mój stos.


Na blogu http://www.lustrorzeczywistosci.pl/ odbywa się wyzwanie 
Kiedyś przeczytam - edycja 2016. 
A ponieważ zawsze brakuje mi motywacji do czytania postawiłam jej sobie dodać dołączając do niego. Mam nadzieję, że uda mi się wywiązać z zobowiązania do przeczytania 12 książek :)

A to moja lista.
Książki:


1. Red Lipstick Monster - Tajniki makijażu  -> RECENZJA
2. Dukaj - Córka łupieżcy -> RECENZJA
3. Stephen King - Wiatr przez dziurkę od klucza -> RECENZJA
4. Stephen King - Bazar strachów -> RECENZJA
5. Brent Weeks - Droga Cienia -> RECENZJA

6. Andrzej Sapkowski - Sezon burz -> RECENZJA
7. Gillian Flynn - Zaginiona dziewczyna -> RECENZJA


Ebooki: 


8. Stephen King - The Shining -> RECENZJA
9. Bracken Alexandra - The Darkest Minds -> RECENZJA
10. Edlow Jonathan A. - Zabójcza kolacja i inne zagadki medyczne -> RECENZJA
11. Graham Masterton - Pogromca wampirów -> RECENZJA
12. Anthony Burgess - A Clockwork Orange
Koło ratunkowe i zamiana na:
Charlotte Cho - Sekrety urody Koreanek -> RECENZJA

14 komentarzy:

  1. Witaj w wyzwaniu :) Mocno trzymam za Ciebie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Twojego stosiku czytałam jedynie Zaginioną dziewczyną i bardzo mi się podobała:) Była klimatyczna, ciekawa i trzymała w napięciu, mnie zaskoczyła nie raz. Pozdrawiam i życzę powodzenia w wyzwaniu!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postanowiłam się zabrać za "Zaginioną..." po skończeniu "ostrych przedmiotów", które uwielbiam! Dzięki ;-)

      Usuń
  3. Świetne plany!

    "Zaginiona dziewczyna" mnie rozczarowała, za to "Drogę cienia" czyta się jednym tchem. Podobnie zresztą jak Sapka. Też mam w planach "Mechaniczną pomarańczę" w oryginale!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;-)
      "Mechaniczna pomarańcza" intryguje ale nie wiem czy przez nią przejdę :D

      Usuń
  4. Zacny stosik wybrałaś :) "Mechaniczną pomarańczę" czytałam dawno temu, to bardzo trudna książka, ale absolutnie warta uwagi, dla mnie to genialny kawałek literatury :) i czekam na "Zaginioną dziewczynę", ta książka od dawna zalega mi na półce ;)) Powodzenia, trzymam kciuki za szybką realizację wyzwania :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-) Właśnie "Mechanicznej..." się trochę boję, ale mam nadzieję, że jednak przez nią przebrnę :D "Zaginiona..." u mnie też już od dawna czeka na swoją kolej :D

      Usuń
  5. Powodzenia w wyzwaniu! Niech stosik się kurczy, a satysfakcji z czytania przybywa! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy stosik, "Zaginioną dziewczynę" musisz koniecznie przeczytać :D
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wooow... "Zaginiona dziewczyna". Wiele dobrego na jej temat słyszałam. Sama jestem w trakcie tworzenia swojego stosu do tego wyzwania. Z całej masy książek wybrać muszę pierwszą dwunastkę. Życzę powodzenia w wyzwaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wiele słyszałam i po "ostrych przedmiotach" postanowiłam spróbować :D
      Powodzenia w tworzeniu stosu :)

      Usuń