poniedziałek, 18 stycznia 2016

Mat negative space

Już od jakiegoś czasu chodziło za mną takie zdobienie. 
Nie dawno miałam okazję wykonać negative space w Projekcie paznokciowym. 
Tym razem jednak dodałam do niego wykończenie matowe. 



Rozmieszczenie pasków tym razem podoba mi się średnio. Jakoś bez polotu to wszystko ponaklejałam :D 
Ale sam efekt matowości zdecydowanie przypadł mi do gustu. 
A dawno już niczego w macie nie zmalowałam. 



Lakiery użyte do zdobienia: 
  • AVON nail experts strong results
  • miss sporty peel off base coat
  • Essie rock at the top
  • essence the gel nail polish 33 wild white ways
  • Sally Hansen French manicure Insta-Dri
  • Born Pretty Super Matte Surface Oil




Raczej nie będzie to moje ostatnie zdobienie negative space, bo chyba się w temacie zakochałam :D 
Na pewno będę jeszcze eksperymentować z wzorami i kształtami. 
I może następnym razem pójdę w kolor... Może jakieś ładne bordo ;-)

4 komentarze:

  1. Ślicznie :) bardzo lubię geometryczne zdobienia i do tego to negative space, super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też uwielbiam zdobienia geometryczne :)

      Usuń