poniedziałek, 11 stycznia 2016

Shattered glass

Dziś zdobienie z udziałem jednego z moich ulubieńców - Orly ^_^ 


Kocham ten lakier od Orly i tak bardzo żałuję, że nie można ich w Polsce dostać... 
Chyba, że o czymś nie wiem? 
Udało mi się odkupić ten jeden za praktycznie bezcen i zakochałam się na śmierć. 


Kolor dość fajnie wygląda z mieniącymi się kawałkami "szkła". 
Diamond shatter nanosiłam na paznokcie gąbką. To chyba najbardziej optymalny sposób nanoszenia lakierów zdobiących - nadmiar lakieru wpija się wtedy w gąbkę a na jej powierzchni zostają tylko same dobroci. I można o wiele łatwiej, szybciej i przy pomocy mniejszej ilości warstw lakieru pięknie ozdobić paznokcie :)



Lakiery użyte w zdobieniu: 
  • Sally Hansen Maximum Strenght
  • Orly 40074 Terra Mauve
  • miss sporty peel off base coat
  • AVON magic effects diamond shatter
  • Sally Hansen Ista-Dri




Natomiast jeśli chodzi o kształt paznokci, to chyba nie długo się u mnie utrzyma. 
Takie prostokątne, równo się te paznokcie zawsze mi się podobały na zdjęciach, ale mnie już nie tak bardzo. No i strasznie są niewygodne :D 
Wolę powrócić do ukochanych migdałków. 

4 komentarze:

  1. Śliczny efekt :)
    Ostatnio zaobserwowałam, że lakiery Orly czasami pojawiają się w TK Maxx i chyba sobie sprawię kilka kolorków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja też je widziała w TK, ale same jakieś takie nieatrakcyjne kolory :P

      Usuń