niedziela, 3 stycznia 2016

Słoik Szczęścia

Taki piękny temat na setny post! :D 

Na początku 2015 roku udało mi się trafić na Facebooku na akcję Słoik Szczęścia. 
W moim przypadku jest to puszka :D 



Ale nie jest to zwykła, byle jaka puszka. O nie! 
Bo skrywa w sobie mnóstwo... No właśnie - szczęścia :D


Cała akcja polega na tym, że by każdego dnia na kawałku karteczki zapisać jedną rzecz, która nas tego dnia ucieszyła, uradowała, sprawiła, że na naszej twarzy pojawił się uśmiech, albo że płakaliśmy ze śmiechu :D 

Taką karteczkę zwijamy i chowamy. Do słoika, puszki, pudełka, co tam sobie wybierzemy :)
I 1 stycznia następnego roku czeka na nas 365 miłych, ciepłych wspomnień. 

Ja swoją puszkę prowadziłam równo rok. Dołączyłam na początku stycznia i mam 365 karteczek. 
Oczywiście zdarza się o karteczce zapomnieć, ale po kilku dniach siadam nad nią i spisuję po jednym miłym wspomnienia z każdego dnia o którym zapomniałam :)

Najważniejsze to ciągle mieć jakąś gotową karteczkę do wypisania na wierzchu i na widoku - żeby o niej pamiętać. Na mojej zawsze była jeszcze data nowego dnia - jeśli ostatnią karteczkę wrzuciłam 11.12.2015 no na puszce leżała karteczka z datą 12.12.2015 - żebym wiedziała jak daleko mam sięgać pamięcią w razie gdybym zapomniała o niej przez dzień lub dwa :)

Na koniec podzielę się częścią moich radości ;-) Podejrzewam, że będzie to długi post z dużą ilością linków i odsyłaczy do filmów i muzyki xD

1.01 - najlepsza impreza sylwestrowa
3.01 - rozpoczęcie Słoika Szczęścia
23.01 - urodzinki M. <3

5.02 - żony ze Stepford z rodzinką
14.02 - Walentynki. Captain America. Winter soldier. So much love for Bucky xD X-men Day of future past
20.02 - zimowy wieczór filmowy. Pierwszy raz trzymałam Szymka! xD

13.03 - Biały Łabędź w Mysłowicach z M, S i B
19.03 - The Good Wife
24.03 - BvsGF DRESS UP CHALLENGE!!!

5.04 - Sourcefed Truth or Dare maraton
8.04 - M. jest w ciąży! 
30.04 - Majóweczka! 

2.05 - ZOO we Wrocławiu z mamą
4.05 - Whiplash!

4.06 - Wieczór Buzza z Szajbusami
17.06 - Mad Max: Fury Road
29.06 - PewDiePie Gaming with my girlfriend 

7.07 - Shane Dawson I'm bisexual
21.07 - BĘDĘ MATKĄ CHRZESTNĄ!!! :D

1.08 - Wisła z mamą
13. 08 - Supernatural O Death - Jen Titus (ciarrrry! Bardzo lubię do tego filmu wracać ^_^)
20.08 - zapis do szkoły na technika usług kosmetycznych z M.
25.08 - hotel w Marsylii. Ja - co się stało. Mama - murzyn. (to nie ma pewnie większego sensu, ale do dziś mi się śmiać chce na wspomnienie tej sytuacji xD)
29.08 - Wpis M. o facecie, któremu w trakcie jazdy na rowerze klapek utknął na łydce (sytuacja jak powyżej xD) 

1.09 - 11 godzin snu po wycieczce!
26.09 - pierwszy dzień w Proedukacji 

3.10 - Baby shower! 
16.10 - Markiplier MEOW
27.10 - Małpie ciasto! 
11.11 - Listy do M 2
24.11 - Pierwszy raz widziałam i czułam ruchy D. *_*
29.11 - Kosogłos 2 z mamą w kinie

10.12 - D. się urodził! 
11.12 - Joga dla początkujących
15.12 - pierwsza wizyta u D. :)
31.12 - Sylwester! Pierwszy raz trzymałam D i przy okazji karmiłam i usypiałam :D

Rok miałam dobry, nawet bardzo. Wiele się zmieniło, czasem na gorsze, ale w większości na lepsze. Moja rodzina najpierw się pomniejszyła, a później powiększyła. 
Oby ten rok nie był gorszy. Nie musi być lepszy. Ale niech nie będzie gorszy ;-)

Bardzo Was zachęcam do wzięcia udziału w akcji, bo to bardzo fajna pamiątka minionego roku :)

Ja tymczasem już nie mogę się doczekać odczytania kolejnych - tym razem 366 - karteczek :)

2 komentarze:

  1. Kurcze, ale fajny pomysł :D chyba też założę sobie taką puszkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam :) Fajna sprawa, otworzyć ją po roku i poczytać co się wypisywało :D

      Usuń