środa, 13 stycznia 2016

Tęcza II - #1 biały

Udało mi się odnaleźć nowy projekt paznokciowy :) 
Jest to druga edycja Tęczy, organizowanej przez Aggi eN na blogu Kociołek Rozmaitości 

Tematem pierwszego tygodnia tej kolor biały :-)
Inspiracji zaczerpnęłam z TEGO zdjęcia.


Rzadko robię jakiekolwiek gradienty ale ten wyszedł mi dość przyzwoicie :D 


Podoba mi się takie przejście od ciemnofioletowego do jasnego różu. 


Lakiery użyte w zdobieniu: 
  • Sally Hansen Maximum Strenght
  • essence the gel nail polish 33 wild white ways
  • Sally Hansen Insta-Dri
  • Peel off base coay i taśma do zabezpieczenia skórek i części paznokcia, której nie chciałam pokolorować :)
  • Rimmel Rita Ora 270 Sweet retreat
  • Golden Rose rich color 14
  • essence the gel nail polish 52 amazed by you 
  • wibo gel like top coat 



Bałam się, że coś będzie krzywo, nierówno, brzydko, ale po "posprzątaniu" skórek i błędów, mani wygląda bardzo fajnie :D 


Myślę, że w przyszłości na pewno sięgnę jeszcze po gradient, po tej udanej próbie :)

8 komentarzy: