środa, 20 stycznia 2016

Tęcza II - #2 różowy

Tematem drugiego tygodnia Tęczy organizowanej prze Aggi eN na blogu Kociołek Rozmaitości  jest kolor różowy :)


Do tego zdobienia miałam aż trzy podejścia! 
Pierwsze mi się nie spodobało - za proste, za mdłe, nie te kolory, nie te lakiery. 
Drugi pomysł umarł jeszcze na papierze, podczas próby czy mi się spodoba - nie spodobał się.
Dopiero trzeci pomysł przypadł mi do gustu i wreszcie byłam nim usatysfakcjonowana. 



Podoba mi się połączenie różu i złota. W akcji znów mój ukochany Essie Rock at the top, który już się niestety kończy :(


Nie wiem jak ja żyłam jak nie miałam jeszcze bazy peel off od miss sporty. Zmywanie lakieru brokatowego to straszna udręka i ciesze się, że się już z tym nie muszę babrać i męczyć. 



Lakiery użyte do zdobienia: 
  • miss sporty peel off base coat
  • Rimmel Rita Ora 270 sweat retreat
  • wibo Extreme nails złoty
  • Sally Hansen Insta-Dri
  • Essie Rock at the top
  • wibo gel like top coat



Mam nadzieję, że przyszłe tygodnie bardziej mnie zainspirują i że kolejne zdobienia nie będą ode mnie wymagały trzech podejść xD




2 komentarze: