środa, 27 stycznia 2016

Tęcza II - #3 czarny

Podczas trzeciego tygodnia Tęczy organizowanej prze Aggi eN na blogu Kociołek Rozmaitości głównym bohaterem jest kolor czarny :) 


Postawiłam w tym tygodniu na matowy kolor i błyszczący wzór. 


Piękną zieleń mam w swoich zbiorach już od ponad roku ale używam jej bardzo rzadko, bo to raczej nie mój kolor. A wielka szkoda, bo wygląda przepięknie i świetnie się odbija. 


Lakiery użyte do zdobienia: 
  • Bielenda CC eXtreme Diamond
  • Claire's 29527 BLACK GEL
  • Seche Vite 
  • Born Pretty Super Matte Surface Oil
  • miss sporty peel off base coat
  • Born Pretty Stamping Polish - zielony z przebłyskami złota i niebieskiego
  • Płytka to BP-L015



Zdecydowanie muszę częściej używać matowego lakieru pod stemple, bo taki efekt bardzo mi się podoba. No i muszę częściej sięgać po zielony lakier do stempli :D 


Dla mnie jedyną wadą takiego zdobienia, jest brak możliwości pokrycia go top coatem czy zwykłym lakierem nawierzchniowym. Niestety, wiązało by się to z utratą efektu. I niestety naraża nastemplowany wzór na uszkodzenia.
Ale wydaje mi się, że i tak warto zaryzykować tak takiego efektu ;-)

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładny efekt wyszedł. Śliczne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie lekko mroczne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie. Nie lubię u siebie matowych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja idę w mat tylko czasami - fajna odmiana od czasu do czasu :)

      Usuń
  4. O kurczę! Nieźle to wygląda! ;-) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Czasem prostsze zdobienie daje większy efekt niż godziny pracy :D

      Usuń
  5. Piękne zdobienie i jaka śliczna ta zieleń <3

    OdpowiedzUsuń