środa, 10 lutego 2016

Tęcza II - #5 granatowy

Czas na piąty już tydzień  Tęczy organizowanej przez Aggi eN na blogu Kociołek Rozmaitości - tym razem na paznokciach kolor granatowy. 


Nie spodziewałam się, że ten kolor aż tak mi się spodoba. Zazwyczaj granatowy nie jest moim kolorem. Ale ten jest piękny. Błyszczy się i pięknie odbija światło. 


Kolejne wyzwanie paznokciowe zbliża się ku końcowi, ale cieszę się na kolejny kolor - srebrny *.*


Manicure stanowił okazję do wypróbowania nowej płytki.
I spisała się świetnie! ;-) 


Lakiery użyte do zdobienia: 
  • Bielenda CC eXtreme Diamond
  • Luxury paris colour show kolor granatowy (nie znalazłam na buteleczce oznaczenia koloru)
  • essence the gel nail polish 33 wild white ways
  • miss sporty peel off base coat do zabezpieczenia skórek 
  • Seche Vite - ostatnio wrócił u mnie do łask
  • miss sporty nail sxpert cuticule oil
Płytka to ÜC PLATE 6-03



Granat jest dostępny w Biedronce. Nigdy wcześniej się z tą firmą nie spotkałam i niewiele o niej wygooglowałam. Nie ma też na etykiecie żadnego oznaczenia koloru, poza numerem serii. 
Bardzo dziwną sprawą jest to, że skład lakieru można znaleźć na drugiej stronie naklejki - po jej odlepieniu. Też się wcześniej z tym nie spotkałam. 


Stemple również wykonane bielą od essence - ich lakiery bardzo mi pasują do stemplowania. 


6 komentarzy: