środa, 24 lutego 2016

Tęcza II - #7 tęcza

Nadszedł ostatni tydzień Tęczy organizowanej przez Aggi eN na blogu Kociołek Rozmaitości. Tym razem motyw przewodni stanowi sama tęcza :) 


Bardzo mi się tutaj przydały mini cudeńka od Cherimoya w kolorach tęczy :D 


Początkowo myślałam o dwukolorowym gradiencie na każdym paznokciu, ale później natknęłam się na to zdjęcie i jakoś mi się ten pomysł bardziej spodobał ;-)


Moja inspiracja - link w zdjęciu. 


Lakiery użyte do zdobienia: 
  • essence the gel nail polish 33 wild white ways
  • Sally Hansen Insta-Dri
  • Cherimoya - czerwony, pomarańczowy, żółty, zielony, niebieski i fioletowy
  • wibo gel like top coat



Czas teraz trochę odpocząć od wszelkiego rodzaju wyzwań i pomalować to na co mi przyjdzie ochota ;-)


Ale pewnie za jakiś czas znów rozejrzę się po blogach, czy ktoś czegoś znów nie organizuje :D 

12 komentarzy:

  1. Świetnie odwzorowane zdobienie! Ta paleta barw! To tchnienie wiosny! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo proste, a fajnie wygląda :) zrobiłam kiedyś coś podobnego, ale kropki w różnych kolorach na jednym paznokciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się rzadko w kropki bawię, ale twierdziłam, że zwykły gradient będzie za nudny ;-)

      Usuń
  3. Bardzo fajny pomysł, wygląda to super :)

    OdpowiedzUsuń