poniedziałek, 8 lutego 2016

Wibo golden nails Nr 1

Bohaterką dzisiejszego wpisu jest przepiękna czerwień od wibo. 


Jest to zdecydowanie jeden z moich ulubionych lakierów. 
A już szczególnie kiedy chodzi o czerwienie. 

 

Na paznokciach wygląda przepięknie. 
I ubolewam nad tym, że żadne zdjęcie nie oddaje jej prawdziwego koloru i piękna. 
Jest błyszcząca, głęboka, metaliczna. 
Ma w sobie jakby mini-drobinki, które tak wspaniale odbijają światło.

 

Konsystencja również zachwyca. Nie jest lejąca, ale zdecydowanie nie jest gęsta - w sam raz. 
Ze schnięciem też nie mam większego problemu, ale tutaj akurat niewiele mogę powiedzieć - używam top coatów przyspieszających schnięcie. 

 

Szczerze powiedziawszy nie wiem, czy udało by mi się znaleźć drugi taki lakier. Ja się jeszcze z tak piękną czerwienią nie spotkałam. 
Często gości na moich paznokciach, a za każdym razem gdy ją noszą lubię ją troszkę bardziej niż poprzednim :D 


Strona wibo podaje informację, że jest to produkt dostępny w serii limitowanej! Więc jak chyba jak najszybciej zrobię rajd po Rossmannach i zakupię jeszcze dwa, żeby były na czarną godzinę. 
Oj, nie wiem co to będzie jak zaprzestaną jego produkcji :o

Ale puki co trzeba cię cieszyć takim pięknym produktem. Ja na pewno zaopatrzę się jeszcze w zapasowe buteleczki, a Wam polecam wypróbowanie ;-)

Macie jakieś swoje ukochane czerwienie? 

2 komentarze: