środa, 9 marca 2016

Duet od Catrice

Nigdy wcześniej jakoś lakiery Catrice nie wpadły mi w ręce, ale widziałam je wszędzie. 
No to wreszcie zdecydowałam, że tak chce los i kupiłam jedną parę :) 


Kolory to 45 Kitch Me If You Can - różowy brokat i 59 First Class Up-Grade - ciemny brąz (?)
I muszę przyznać, że jestem z nich bardzo zadowolona. 


 59 First Class Up-Grade ma fantastyczne krycie już po jednej warstwie! Co nie zdarza się prawie nigdy - a przynajmniej mnie bardzo rzadko. Jest to ciężki dla mnie do określenia kolor. Jest to brąz z mikro-drobinkami, które nadają mu dodatkowego blasku. 


45 Kitch Me If You Can jest bardzo przyjemny dla oka - bezbarwny lakiery wypełniony dużym różowym brokatem i maleńkimi srebrnymi drobinkami. Błyszczy się przepięknie. Nakładałam go gąbeczką dla mocniejszego 'napakowania' blaskiem - to dla mnie najlepsza metoda nakładania brokatowych lakierów. 


Ciekawa jestem jak się sprawdzi w kwestii trwałości, ale nie oczekuję od niego zbyt wiele bo moje paznokcie wiele ostatnio przeszły i są bardo cieniutkie. 
Wzmocniłam je Sally Hansen Insta-Dri - zobaczymy jak długo się utrzymają ;-)


Myślę, że w przyszłości zdecydowanie wyciągnę po nie rękę w drogerii. 
 59 First Class Up-Grade przekonał mnie, że niemożliwe jest możliwe i da się otrzymać pełne krycie przy jednej warstwie.
Kto wie, może Catrice stanie się jedną z moich ulubionych marek lakierowych ;-)

10 komentarzy:

  1. Dużo lakierów jakoś od nich nie mam, ale te egzemplarze co wpadły mi w rączki są super - osobiście nawet polecam. Zestawienie super - brokat świetny! Uwielbiam takie migoczące lakiery!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo polecam. Dla mnie krycie przy jednej warstwie warte jest kupienia i wypróbowania ;-)

      Usuń
  2. przyjemny, chociaż bardziej zimowy niż wiosenny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie w sumie bardziej pasuje pod jesień :D

      Usuń
  3. Śliczne zdobienie, ten brokatowy lakier daje fajny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Bardzo mi się podobają różowe brokaty ;-)

      Usuń