sobota, 26 marca 2016

Moje siódme zamówienie z Born Pretty :-)

Zanim zamawianie z zagranicy stanie się zbyt drogie trzeba skorzystać ;-)
Born Pretty od dawna służy mi pięknymi płytkami do stempli i innymi czarami. Zobaczycie co kupiłam tym razem. 


Przezroczysty stempel w parze z drapakiem $2.99. Od dawna za mną chodził, a jak zobaczyłam, że Bonr Pretty je ma te nie mogłam się już oprzeć :D 


Płytka BP-77 $2.99 - od daaaaaawna upragniona i wreszcie trafiła w moje ręce :D 


Płytka BPL-030 $3.99 - też od dawna za mną chodziła, ale za drogo mi było. Tym razem stwierdziłam, że dłużej czekać na nią nie będę :P


Cudeńka do przyklejenia na paznokcie $0.59 za parę. Mam nadzieję, że da się je użyć więcej niż raz bo wyrzucić po jednym użyciu to byłby skandal. 


Naklejki do wzorów na paznokcie $1.99 po lewej i $1.37 po prawej. Po otwarciu paczki myślała, że ktoś się pomylił, sprawdziłam zamówienie i okazuje się, że jednak zamówiłam dwa takie same wzory. Gdzie ja miałam głowę? Ale i tak wykorzystam :) 
A może jeden zestaw dorzucić do nagrody w konkursie, który się szykuje? ;-)


Tasiemki o 3 różnych szerokościach $1.99 - zamawiałam tylko srebrne a tu jeszcze złote ktoś dorzucił. Dziwne, dziwne, ale nie narzekam :P 


Srebrna tasiemka wycinana w zygzak $1.59 - przyda się do zdobień ;-)

Nie wiem ile jeszcze uda mi się zrobić zamówień, zanim stanie się to nieopłacalne... Chyba trzeba będzie zacząć szukać polskich sklepów z dobrociami :P 

8 komentarzy:

  1. Blaszki bardzo wyglądają ciekawie ;) koniecznie daj znać jak się sprawują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy test już przeprowadzony, w środę pojawi się notka z wynikami tego testu ;-)

      Usuń
  2. Dlaczego miałoby się stać nieopłacalne?
    Same fajne rzeczy kupiłaś ^^ Ooo, konkurs? Mam nadzieję, że jakiś kreatywny na zdobienia, chętnie wezmę udział, uwielbiam takie zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawiły się informacje, że ma zostać wprowadzona nowa ustawa i paczki z zagranicy trzeba będzie dodatkowo opłacać. Mowa o kwocie 40 złotych, ale nie jestem w 100% pewna jak to wygląda.
      Sama jeszcze gdybam i dumam jaki konkurs by wymyślić ;-)

      Usuń
  3. chyba jestem sroczką bo zamarzyly mi sie te cudeńdka do przykejenia! *,*

    http://ladycharm1.blogspot.com/2016/03/rozdanie-clinique-wibo-ardel.html zapaszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Same cudeńka ;) Ostatnio też doszedł do mnie ten stempel, tylko że zamawiałam do na Aliexpress. Te szablony wydają się świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, że cudeńka :D Płytki już dawno za mną chodziły więc się podwójnie z nich cieszę :D

      Usuń