sobota, 12 marca 2016

Recenzja MISSY zmywacz do paznokci

Zmywacz do paznokci z lanoliną i kwasami owocowymi. Do ciemnych lakierów. Nabłyszcza, nie wysusza skórek wokół paznokci. Bezacetonowy. 


"Składniki aktywne zawarte w zmywaczu szybko i dokładnie usuwają lakiery i intensywnych kolorach, wybielają przebarwienia na paznokciach." Niestety, niewiele jest prawdy w tym opisie, który znajduje się z tyłu buteleczki zmywacza. 


Podsumowując - nie jest to zmywacz, który polecam komukolwiek. Niestety. Ja sama w przyszłości też na pewnie go już nie kupię. 

Recenzja napisana przeze mnie, wysłana również na portal KobietaMag.

4 komentarze:

  1. Nie widziałam nigdzie tego zmywacza. Może to i lepiej skoro jest tak kiepski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano nie polecam niestety. Ja znalazłam go w Hebe, jeśli dobrze pamiętam.

      Usuń
  2. Masakra. Ja od lat jestem wierna zmywaczowi z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, nie powinnam była go zdradzać :P

      Usuń