wtorek, 22 marca 2016

Trójka lakierów ZILA

W poprzednim poście pisałam o wygranej, w której udało mi się zdobyć trzy lakiery ZILA. 
Dziś je przetestowałam ;-)


Przy okazji wypróbowałam nowe zdobienie - "fish tail" :) 
Efekt mi się bardzo podoba, ale niestety przyklejanie pięciu tasiemek na każdy palec jest dość męczące :P 


Cała trójka ma piękne kolory, w których od razu się zakochałam. Uwielbiam fiolety, więc z każdego się cieszę :D 


Lakiery użyte do zdobienia: 
  • Sally Hansen Maximum Growth 
  • ZILA 116
  • ZILA 107
  • ZILA 134
  • wibo gel like top coat
  • Cztery Pory Roku Przyspieszacz Wysychania Lakieru



ZILA 116 wykorzystałam jako bazę pod ciemniejszy fiolet. Różnica w kryciu między jedną warstwą a dwiema jest porażająca. Jedna warstwa dawała leciutki fioletowy kolor, dużo brokatu i była prawie całkiem przezroczysta. Druga warstwa porządnie pokryła paznokcie i nadała im głębokiego koloru. 


Następnie położyłam jedną warstwę ZILA 107, a po wyschnięciu niektóre części wzoru ozdobiłam ZILA 134. 
Cała trójka lakierów pięknie z sobą współgra i z pewnością w przyszłości będę z nich korzystała razem nie raz :)

2 komentarze: