piątek, 18 marca 2016

Wygrana konkursu! #8

Udało mi się wygrać kolejny konkurs :)
Tym razem był to konkurs organizowany przez autorkę bloga http://www.krainakobiecosci.pl/


Paczuszka dziś wpadła w moje ręce i jestem zachwycona!


Co się w niej konkretnie znalazło: 


Paczka mokrych chusteczek. 


Mydełko różane.


Następne mydełko :)


Kolejny kubas do kolekcji ^_^ 


I to co cieszy najbardziej - zestaw trzech pięknych lakierów *.*


A żeby było śmieszniej to dzień przed ogłoszeniem wyników oglądałam te lakiery w sklepie internetowym i rozważałam zakup! Dobrze, że się nie zdecydowałam xD

Pozdrawiam gorąco organizatorkę! :)

10 komentarzy:

  1. Cieszę się, że paczka dotarła cała ;) mam nadzieję, że będziesz z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jestem zadowolona ;-) Dziękuję jeszcze raz :)

      Usuń
  2. Świetna paczuszka, miłego testowania życzę :) jesli masz ochotę u mnie również do wygrania kilka ciekawych kosmetycznych produktów :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I dziękuję za zaproszenie :)

      Usuń
  3. Kubek i lakiery przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę ;-) Lakiery dziś idą w ruch więc w przyszłym tygodniu będzie notka z nowym zdobieniem :)

      Usuń