czwartek, 21 kwietnia 2016

Rossmann -49% twarz

Po dłuższej nieobecności wracam podzielić się z wami moimi wrażeniami i zdobyczami z Rossmannowej promocji. 

Tak przedstawia się całość zakupów. Niestety, większość zakupionych przeze mnie podkładów jest za ciemna, chociaż w większości wybierałam najjaśniejsze dostępne. Ale. Kiedy mamy testować podkłady jeśli nie w trakcie promocji na nie :P 


AA Make Up MATT - podkład matująco wygładzający. 
Nie wiem co ma na to wpływ, ale podkład wręcz wyskakuje z buteleczki jak tylko się ją odkręci. Kupiłam najjaśniejszy dostępny w sklepie - 105 SAND.

Astor Perfect Stay foundation 24H + perfect skin primer. Kolor to 102 Golden Beige i niestety wychodzi on dość ciemny. 

Astor Mattitude foundation Antishine 16H shine control. Odcień 102 Golden Beige. Odcień niby ten sam co u jego poprzednika a kolor zupełnie inny! Ten o wiele mocniej wpada w pomarańcz. 

Bourjois Air Mat, kolor 01 Rose Ivory. Na szczęście najjaśniejszy z wszystkich - z nim wiązałam największe nadzieje. Więc może uda mi się go trochę poużywać faktycznie :D 

Manhattan Powder Mat Make Up w odcieniu SAND 80. Konsystencja jest trochę porażająca, bo wygląda bardziej jak pasta niż podkład. Bardzo gęsty i aż ciężko z tubki wychodzi. 

Dla porównania zeswatchowałam wszystkie, razem z podkładami, których już używam: 


Porównując Astory z Revlonami można się za głowę złapać! 
Na razie szansę dostaną u mnie AA, Astor Perfect Stay i Bourjois. Co zrobię z pozostałymi, jeszcze zobaczę. Może wezmę je w obroty na lato, jak mi przybędzie trochę koloru ;-)

Złapałam też trzy korektory, a raczej dwa korektory i jeden kamuflaż. 
Rimmel Match Perfection color 030 Classic Beige, Manhattan Wake up concealer w odcieniu 002 Classic Beige oraz Wibo Camouflage


Jak na razie korektor z Rimmel zrobił na mnie największe wrażenie - jaśniutki i rozświetlający, idealny po oczy :) 

Przypominam (lub tez informuję :D) że promocja na podkłady, pudry, bronzery trwa od 20.04 do 25.04. Więc kto jeszcze nie wiedział, albo nie miał okazji może się jeszcze załapać :) 

4 komentarze:

  1. Sporo tego ;) Ja miałam nic kie kupować i jak zwykle uległam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz tak zaszalałam z podkładami :D

      Usuń
  2. Mam tego podkład z Astora, ale najjaśniejszy, jak dla mnie jest spoko. I tego korektora z Manhattanu używam już ho ho ho kilka lat i jest super, tylko odcień 010 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy czy u mnie się sprawdzą ;-)

      Usuń