poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Spring lace

Kolejne zdobienie z płytką BPL-030 w roli głównej. 


Znów raczej wiosennie i delikatnie. Tym razem postawiłam na kolorek zielony w połączeniu z bielą :)


Wiosna mnie jakoś tak pastelowo nastawia, chociaż czarny za mną ostatnio też chodzi :D 


Lakiery użyte do zdobienia: 
  • Sally Hansen Maximum Strenght
  • Golden Rose Rich Color 65
  • essence the gel nail polish 33 wild white ways
  • miss sporty peel off base coat
  • wibo gel like top coat



Płytka to czywiście BPL-030. 
Stempel przezroczysty - już w zasadzie tylko jego używam :D 



12 komentarzy:

  1. Ten niebieski Golden Rose ma piękny odcień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. Dla mnie on jest bardziej zielony ;-)

      Usuń
  2. Bardzo lubię takie połączenia kolorów, wiosennie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wygląda :) Na początku myślałam że ten kciuk jest ręcznie malowany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^_^ Takich zdolności to ja niestety nie mam xD

      Usuń
  4. Ślicznie, idealne mani na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń