środa, 27 kwietnia 2016

Zygzak

Pierwsze od dłuższego czasu zdobienie, którego z automatu nie znielubiłam. 
Dziwne, ale czasem tak mam. Że raz za razem maluję paznokcie i nic mi się nie podoba. 


Początkowy zamysł być inny - po obu stronach zygzaka miały być inne kolory. 
Ale koniec końców stanęło na tym, co widać na zdjęciach :)


Jakoś brak mi ostatnimi czasy weny i cierpliwości do paznokci. Biorę się za malowanie wieczorem i w połowie pierwszej ręki stwierdzam, że nie zdążę zanim pójdę spać i rano wstanę z odbitą na paznokciach poszewką. Ale wreszcie się dziś zabrałam za malowanie wcześniej, wykorzystując wolny czas i coś z tego wyszło. 


Lakiery użyte do zdobienia: 
  • Miss sporty peel off base coat
  • Essie 1 blanc
  • Essie 808 SKIRTING THR ISSUE
  • Claire's 60480 Glitter AB/Silver
  • Sally Hansen Insta-Dri



Była to też okazja wypróbować dwa nowe lakiery od Essie. 
Essie 1 blanc jest kremowy i gęsty. Nie pokrywa całkowicie po pierwszej warstwie, ale druga już załatwia sprawę. 
Essie 808 SKIRTING THR ISSUE jest dużo bardziej przezroczysty. Kupowałam go przez internet myśląc, że jest czarny - tak ciemno wygląda w buteleczce. Tymczasem jest to dość ciemna wiśnia. Nie kryje za dobrze, potrzeba by trzeh lub nawet czterech warstw dla całkowitego krycia, ale jest to też jego plus - daje do bardzo ładny efekt jeśli położy się pod spód lakier brokatowy, który lekko spod niego widać :)


Mam nadzieję, że blokada twórcza zniknie. Na razie przeszukam Internet w poszukiwaniu inspiracji do następnego zdobienia :) 


14 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie to wyglada. Ja niestety nie potrafie nawet równo pomalować paznokcia. Na sam widok buteleczki z lakierem trzęsą mi sie łapy. Stan pogłębia sie po wyciągnięciu pędzelka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, na to jest tylko jeden sposób - malowanie. Ręce się wyrobią w praktyce, ale trzeba je ćwiczyć ;-) Powodzenia w malowaniu paznokci :D

      Usuń
  2. Bardzo ładne paznokietki. Podobają mi się. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie wyglądają te zygzaki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie to wygląda :) też tak mam, że coś zmaluję i mi się nie podoba, to zmywam a potem stwierdzam że jednak nie było takie złe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;-) Na szczęście nie mam takich sytuacji zbyt często :D

      Usuń
  5. Jakie fajne mani, bardzo mi się podobają te zygzaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy wzorek , super jest ;D Ja staram się bawić moimi semilacami, robić różne motwy, wzorki ale ciezko zrobić samemu zeby wyszło dość precyzyjnie, a Tobie wyszło to super z tego co widze na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za słowa uznania :D Ja we wzorki bawię się tylko na zwykłych lakierach na razie - bo to nimi głównie maluję. Ale w przyszły poniedziałek pojawi się zdobienia z Semilacami w roli głównej, więc zapraszam ;-) No i niestety - trzeba ćwiczyć i ćwiczyć, wyrabiać ręce. I wspomagać się czym się da, na przykład naklejkami i paskami :)

      Usuń