poniedziałek, 23 maja 2016

Kolorowy wiatr


Nieczęsto mnie nachodzi ochota na tak kolorowe zdobienie, więc musiałam złapać okazję i ją wykorzystać. Aż sama był zdziwiona tym jak mocno kolorowe i wyraźne moje paznokcie były :D 


Ale muszę przyznać, że efekt mi się bardzo spodobał i na pewno coś takiego w przyszłości jeszcze zmaluję :) No i - już od dawna moje paznokcie nie dostały tylu komplementów ^_^ 


Lakiery użyte do zdobienia: 
  • Laura Conti Vitamin BOOSTER
  • Essie 1 blanc
  • Miss sporty peel off base coat
  • Zestaw kolorowych lakierów Cherimoya
  • Wibo Extreme Nails Nr 34
  • Sally Hansen Insta-Dri



Płytka użyta do zdobienia to BPL-026


Będąc przy Essie 1 blanc - polecam. Spisuje się bardzo dobrze. Ma bardzo przyzwoite krycie, przy jednej grubszej lub dwóch cieńszych warstwach nie ma prześwitów. Muszę jeszcze kiedyś złapać czarny lakier od Essie i wypróbować :) 


10 komentarzy: