czwartek, 26 maja 2016

Kwieciście


W ostatniej notce o Semilakach napisała, że jeśli zdejmowanie przebiegnie pomyślnie, pewnie jeszcze nie raz po nie sięgnę. 
No i sięgnęłam po nie od razu po ściągnięciu poprzednich :D




Tym razem postawiłam na białą hybrydę i kolorowe naklejki wodne na paznokcie z Born Pretty Store. 


Lakiery użyte do zdobienia: 
  • Semilac Base/Top 2 in 1
  • Semilac 001 Strong White
  • Astor Quick & Shine 001 Clear Dew do przytwierdzenia naklejek
  • Naklejki wodne na paznokcie z Born Pretty Store
  • Sally Hansen Insta-Dri do utrwalenia naklejek. 



Mogłabym bez problemu położyć naklejki na hybrydy i przykryć je topem hybrydowym, ale chciałam postawić na coś, co łatwiej będzie zmienić. Moje paznokcie szybko mi się nudzą, więc schciałam mieć możliwość zmycia samych naklejek i położenia na białą bazę czegoś innego ;-)

6 komentarzy: